A & CNC Freesimine ja reklaam

  • Meie põhitegevus on CNC freesimisteenuse ja freesitud detailidest koostatud toodete pakkumine. Vineeri, puidu, erinevate plastide (pleksiklaas ehk PMMA, Delrin ehk POM, HDPE jne) ja pehmemate metallide (messing, pronks, vask, alumiinium) freesimine sujub meil ladusalt! Põhisuund on reklaami- ja esindusmaterjalide tootmine ettevõtetele - nii teenuse osutamine kui ka freesdetailidest toodete valmistamine - keskendudes peamiselt valgustatud välireklaamilahendustele. Teine suund on ühekordsed erilahendused nii ettevõtetele kui eraisikutele. Freesimisteenuse väljundid on nii ühekordsed eritellimused, prototüüpdetailid (nt purunenud seadmeosade koopiate valmistamine) kui ka koguseliselt suuremahulised tellimused (nt 500 garderoobi numbrimärki või kaubandussisustus). Freesdetailidest toodetele loob ettevõte lisandväärtuse elektroonika integreerimise ning koostamisoperatsioonidega - nt välireklaamis kasutatavad valgustatud logod.
  • Freesimisteenuse sihtgrupi saab jagada kaheks - ettevõtted ja eraisikud. Tüüpiline ettevõte vajab kahe- või kolmemõõtmelisi metall- või plastdetaile, kogustes 20 kuni mõned tuhanded. Näidetena saab välja tuua kaubandussisustuses voldikute ja toodete hoidjad, väiksed ettevõtete märgid ja sildid, garderoobinumbrid jne. Nende järgi on vajadus koguseliselt suurem kui on mõistlik teha käsitsi, kuid väiksem kui masstoodang (valamine, vormimine, stantsimine). Tüüpiline eraklient soovib näiteks purunenud autodetaili koopiat, mille tellimine oleks kordades kulukam. Eraisik võib olla ka tootedisainer, kelle hea mõtte teostus jääb tihti prototüübi kalli hinna tõttu pooleli. Tänu CNC tehnoloogia levikule on ka inimesed järjest teadlikumad selle võimalustest.
  • Toote sihtgrupp on väga konkreetne - ettevõtted, kes vajavad valgusreklaami, valgustatud logosid, valguskaste. Praktikas on need ettevõtted, millel on esinduspinnad, ennekõike on need aga turismi-, majutuse- ja toitlustussektori ettevõtted, kelle jaoks on eriti oluline eristumine ja füüsiline silmapaistvus tänaval. Nõudlus sellise välireklaami järgi on aasta-aastalt kasvanud, eriti vajavad seda aga uued ettevõtted. Viimastel aastatel on kasvanud nii uute ettevõtete asutamise koguarv kui uute majutus- ja toitlustussektori ettevõtete koguarv, mis tähendab, et silmapaistvus ja eristumine on hädavajalik.
  • Siin tulemegi meie appi! Võta meiega ühendust Kontakt lehelt!